عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



Click here to make Webloger your default homepage!
Google

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل

تبادل لینک - . >

اگر خراشهای CD به اندازه ای باشد كه كامپیوتر نتواند آن را اجرا كند، چه باید كرد؟ قبل از اینكه از گوش كردن به CD صوتی یا بازی كردن با CD بازی خود ناامید شوید، بد نیست كه نظری به برنامة IsoBuster بیندازید.

 

این برنامه در جایی كه ویندوز از خواندن CD عاجز می ماند، وارد عمل می شود. این نرم افزار رایگان بوده و می توانید آن را از طریق سایت زیر دریافت كنید:

 

http://old.tebyan.net/Computer/82/11/download/new/download.asp?fileid=475

 

  از جمله ویژگی های این برنامه امكان فارسی كردن منو ها و  گزینه های آن است . پس از دریافت فایل برنامه و اجرای فایل فشرده شده با دو فایل مواجه خواهید شد .  ابتدا فایل IsoBuster 1.5 (English Only) Setup.exe  را اجرا كرده و پس از نصب برنامه ، فایل Farsi.dll  را در مسیر نصب برنامه و در پوشه Lang كپی كنید.  پس از اجرای برنامه در مرتبه اول با گزینه هایی مواجه می شوید كه به شما امكان وارد كردن كد رجیستر برنامه وجود دارد . هر چند این برنامه رایگان است ، اما نسخة حرفه ای آن IsoBuster, Pro version، فروشی بوده و به همراه خود امكانی را دارد كه می تواند اطلاعات را از CD ها به صورت Universal Disk Format دوباره ایجاد كند.

 

پس از فعال شدن برنامه بر روی گزینه  Options  رفته و سپس گزینه Languages را از منو انتخاب كنید . در پنجره Optiond  بر روی زبانه Language  كلیك كرده و سپس Farsi  را از پنجره پیدا كنید . پس از انتخاب گزینه Ok منوهای برنامه فارسی می شوند.

 

این برنامه  می تواند فایل ها را از روی CD های خراب یا مشكل دار باز خوانی و روی هارد دیسك ضبط كند. در نتیجه، در اغلب موارد می توانید اطلاعات از دست رفتة خود را دوباره زنده كنید.

 

امروزه CD ها، به شرطی كه با دقت زیادی نگهداری شوند، به عنوان یك ابزار ذخیره طولانی مدت اطلاعات، مطرح هستند. در غیر این صورت، خراشهایی روی سطح حساس CD پدیدار می شود. اگر تعداد خراشها زیاد شود، امكان اینكه ویندوز نتواند آن را بخواند یا اجرا كند، افزایش می یابد. در این حالت دیگر نمی توانید به اطلاعات مورد نظر خود دسترسی پیدا كنید و CD، غیر قابل استفاده می شود.

 

یكی از مواردی كه باعث می شود نتوانید از یك CD استفاده كنید، رایت ناموفق CD آن است. كسی كه مرتب با رایت CD سر و كار داشته باشد، مطمئناً خطای “Buffer-Underrun” را بخوبی می شناسد. این خطا هنگام رایت در نبود فناوری به اصطلاح “Burn Proof” ظاهر می شود. ( هنگام رایت، ناگهان اطلاعات در Buffer دستگاه رایت كننده ذخیره نمی شود و جریان اطلاعات لازم و مداوم برای ادامة روند رایت قطع می شود).

 

نتیجه این خطا این است كه كل روند رایت قطع می شود و CD خام ( نیمه كاره ) به یك وسیله تزئینی تبدیل می شود. CD های خامی كه امروزه به دلیل قیمت پایین مورد توجه قرار می گیرند، احتمال خراب شدنشان به هنگام رایت كردن زیاد است.

 

در این حالت، چاره كار، برنامة نجات بخش IsoBuster است، این نرم افزار مفید و كاربردی، مكانیزم ویندوز را جهت خواندن CD دور می زند و مستقیماً به درایو دسترسی پیدا می كند. بدیهی است كه CD آسیب دیده باز هم غیر قابل استفاده می ماند و اجرا نخواهد شد، اما شما با IsoBuster می توانید همة فایل ها را از روی CD خراب، مشاهده و روی هارد خود بریزید. سپس Datatrack , Audiotrack مورد دلخواه خود را بروی یك CD جدید رایت كنید.

 

تك تك فایل های CD تصویری نیز كه توسط برنامه های Nero و Clone-CD رایت شده اند، می توانند با IsoBuster دوباره خوانی شوند. این نرم افزار رایگان، همة انواع CD های رایج مانند: CD-Rom ، DVD ، SVCD و VCD را پشتیبانی می كند.

 

فایل های تصویری مانند bin ، iso و img برای IsoBuster هیچ گونه مشكلی ایجاد نمی كنند. شرایط اجرای این برنامه خیلی راحت است. شرط اساسی برای راه اندازی آن، نصب درست و صحیح درایور ASPI است كه در ویندوز  Meیا 9x  به صورت پیش گزیده وجود دارد. كاربران ویندوزهای NT ، 2000 و XP باید درایور ASPI را به شرطی كه برنامة جدید رایت نصب نشده باشد، از سایت Adaptec ، بصورت download دریافت كنند.

 

هنگام استارت برنامه روی كلید Free.func.only كلیك كنید. سپس همة عملكردهای ذكر شده در بالا در اختیار شما قرار خواهد داشت.

 

 

 

 

این صفحه را به اشتراک بگذارید

:: موضوعات مرتبط: معرفی نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: نرم ازارهای مهم , نرمافزارهای جالب , معرفی نرم افزار ,
:: بازدید از این مطلب : 393
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

شما میتوانید با استفاده از نرم افزار Sisoftware Sandra اطلاعات کاملی راجع به سخت افزار تان بدست آورید. ورژن جدید این نرم افزار از لینک زیر قابل دریافت است:

 

آخرین نسخه: SiSoftware Sandra Lite 2007.7.11.80 XI.SP4a

 

http://download.softpedia.ro/dl/da9fdfa705db380bc175846b634adf31/469ce7af/100005280/software/SYSTEM/INFO/san1180.exe

 

 

 

 

این صفحه را به اشتراک بگذارید

:: موضوعات مرتبط: معرفی نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: نرم ازارهای مهم , نرمافزارهای جالب , معرفی نرم افزار ,
:: بازدید از این مطلب : 410
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

نرم‌افزارKaraoke Sound Tools ابزاری قدرتمند برای جداسازی صدای خواننده از موسیقی زمینه است. این نرم‌افزار به كاربر امكان می‌دهد تا به جداسازی صدای خواننده از موسیقی و یا تعدیل صدای خواننده و موسیقی زمینه پرداخته بپردازد و نیز سرعت پخش موسیقی را افزایش یا كاهش دهد.

این نرم‌افزار از قالب‌‌های   MP3, WAV, BIN, CDG  پشتیبانی می‌كند.

برای دریافت نرم‌افزار به سایت زیر  مراجعه كنید:

www.powerkaraoke.com 

برترین در جهان‌

نرم‌افزار قدرتمند پروگرام پروتكتور(Program Protector) كه به گفته سازندگانش برترین نرم‌افزار برای رمزگذاری فایل‌ها به‌شمار می‌آید یكی از بهترین برنامه‌های مخصوص این كار با روش كار بسیار ساده است. با استفاده از این نرم‌افزار، حتی بدون داشتن دانش چندانی از كار با رایانه، می‌توانید انواع نرم‌افزارهای موجود در ویندوز را رمزگذاری كرده و از آنها در برابر دسترسی افراد غیرمجاز محافظت كنید.

این صفحه را به اشتراک بگذارید

:: موضوعات مرتبط: معرفی نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: نرم ازارهای مهم , نرمافزارهای جالب , معرفی نرم افزار ,
:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

همه ما در ویندوز با نرم‌افزارهای دریافت وب‌سایت كار كرده‌ایم، دست‌كم اسمWebZip یا WebsiteDownloader به‌گوشمان خورده است و كمابیش با كارشان آشنایی داریم. اما برای دریافت كامل یك وب‌سایت در لینوكس چطور می‌توان این كار را كرد؟
برای دریافت كامل یك وب‌سایت، به‌منظور مشاهده آفلاین یا هر چیز دیگری، با كمك wget می‌توان كار را پیش برد، این دستور را ببینید:

\‌wget $

\ُ-recursive-

\ --no-clobber 

\   --page-requisites 

\    --html-extension 

\  --convert-links  

 \   --restrict-file-names=windows 

 \    --domains website.org 

\   --no-parent 

       
www.website.org/tutorials/html/ 

این دستور وب‌سایت زیر را به طور كامل دانلود می‌كند.

www.website.org/tutorials/html/

انتخاب‌هایی (Option) كه در این دستور استفاده كردیم، بدین شرح است:

recursive -- : تمام وب‌سایت را دانلود كن.

domains website.org-- : لینك‌های خارج از دومین website.org  را دنبال نكن.

 page-requisites --: تمام عناصر موجود در صفحه را دریافت كن (تصاویر، css و از این دست چیزها).

html-extension --: فایل را با پسوند .html ذخیره كن.

 convert-links--:لینك‌ها را طوری تبدیل كن كه بشود به‌طور آفلاین ازشان استفاده كرد.

restrict-file-names=windows --: اسم فایل‌ها را طوری عوض كن كه در ویندوز هم كار كنند.

 no-clobber--:هیچ فایلی را بازنویسی نكن (در مواردی به‌كار می‌رود كه دانلود قطع شده باشد و بخواهد مجدداً از سر گرفته شود).

 no-parent --: یعنی مسیرهای بالاتر از/tutorials/html  را باز نكن.

 

 

 

این صفحه را به اشتراک بگذارید

:: موضوعات مرتبط: معرفی نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: نرم ازارهای مهم , نرمافزارهای جالب , معرفی نرم افزار ,
:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

هرگاه بخـشی از یـک مـتـن یا یـک تـصویـر به مـنظور قرار گـرفتن در بـخش دیگری از هـمان سند و یا در یک بـرنامه دیـگر، کپی Cut و یا Paste شـود، آن بخـش درون Clipboard وینـدوز به صـورت موقت ذخیره می‌شود. این سیستم، کارآمد، قابل اعتماد و آسان است اما تنها نقطه ضعـف آن این اسـت که می‌تـوان فقـط یک فایـل را در Clipboard نگاه داشت.

نسـخه‌های  Microsoft Office دارای عملکـرد Clipboard هـستنـد و می‌توانند چنـد آیـتم را ذخـیره کنند، اما این بـرنامه بـرای کسانی که از Office استفاده نکرده و یا از یـک برنامه دیـگر همـراه با آن اسـتـفاده می‌کننـد، چندان کارآیی ندارد.

برنامه رایـگان Yankee Clipper می‌تـوانـد صدها آیتـم متـفاوت را در Clipboard خود به صورت مـوقـت یا دائـم ذخـیره کند، به گونه‌ای که بتوان از آنها مکرراً استفاده کرد.

این صفحه را به اشتراک بگذارید

:: موضوعات مرتبط: معرفی نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: نرم ازارهای مهم , نرمافزارهای جالب , معرفی نرم افزار ,
:: بازدید از این مطلب : 1194
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

یFolder Guardكی از قدرتمند ترین نرم افزارهای امنیتی در رایانه به حساب می آید. با این نرم افزار قدرتمند میتوانید بر روی فایلهای و پوشه های خود كنترل كامل داشته باشید و سطح امنیت هر كدام یك از فایلهای خود را به سلیقه خودتان انتخاب كنید. بوسیله این نرم افزار قدرتمند میتوانید انواع محدودیتهای را در ویندوز و برای تك تك كاربران قرار دهید. شما میتوانید فایلها و پوشه های خود را را در محیط ویندوز مخفی، فقط خواندنی، یا غیر قابل درسترس قرار دهید و با پسورد گزاری توسط این نرم افزار بر روی فایلهای و فولدرها آن را از دسترس افراد و هكرها دور نمایید. همچنین شما میتوانید كنترل كامل بر روی تمامی برنامه های ویندزو مانند كنترل پنل، استارت منو، سرچ ویندوز، RUN و مخفی سازی درایوها و همچنین غیر قابل دسترس كردن floppy, CD-ROM و... میباشید. پشتیبانی كامل از فرمتهای FAT، FAT32،NTFS، ... میباشد. با استفاده از این نرم افزار میتوان اطمینان كامل داشته باشید كه بجز شما هیچ كسی نمی تواند به اطلاعات شما دسترسی داشته باشد. همجنین میتوانید با غیر فعال كردن گزینه های Run، Search، Log Off، Taskbar، Internet Options، Task Manager  و اعمال محدودید برای تمامی فعالیتهای ویندوز امنیت پایدار برای سیستم خود برقرار سازید

قابلیتهای كلیدی نرم افزار Folder Guard v8.1.0.892 :
- پسورد گذاری برروی فایلها و فولدرها به صورت حرفه ای
- محیطی كاربر پسند و جذاب
- قابلیت فقط خواندنی کردن فایل ها و فولدرها
- قابلیت پنهان سازی فایل ها و فولدرها و اطلاعات شما به صورت پیشرفته
- بدون محدودیت در قفل گذاری فایلها و پوشه ها
- امکان غیر قابل دسترس کردن فایل ها و فولدرها
- امکان محدود کردن درایوهای CD ، DVD ، USB ، floppy
- خالی کردن ظاهری محتوای یک فولدر
- رمز گذاری فایلها و فولدر ها با امنیت بالا
- اننتخاب رمز عبور برای وارد شدن به برنامه
- خصوصی سازی ویندوز و امنیت فایلها
- پنهان کردن درایوها به صورت های مختلف
- پشتیبانی از ویندوز 64 بیتی، پشتیبانی از NTFS, FAT32, FAT
- امنیت بالا و محافظت اطلاعات رمز گذاری شده در برابر حمله جاسوس افزارها
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا
- و ... 



 

دانلود با حجم ۳.۳ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

 

 

 

این صفحه را به اشتراک بگذارید

:: موضوعات مرتبط: معرفی نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: نرم ازارهای مهم , نرمافزارهای جالب , معرفی نرم افزار ,
:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 

اسم نرم‌افزار ‌Trillian Astra‌ را شنیده‌اید؟ این برنامه یكی از قدرتمندترین و بهترین نرم‌افزارهای پیام‌رسان است كه شما را قادر می‌سازد تا با یك برنامه از انواع سرویس‌های پیام‌رسان به‌طور یك‌جا استفاده كنید. استفاده از این برنامه زمانی مطرح می‌شود كه شما دوستانی دارید و هر كدام از آنها نیز با استفاده از سرویس‌های مختلفی همچون یاهو مسنجر، جی‌تاك، اسكایپ و ... قصد گفتگو با شما را دارند. ‌ ‌

در صورتی كه از چنین نرم‌افزاری استفاده نكنید، ‌باید برای برقراری ارتباط با هر یك از این سرویس‌ها، نرم‌افزار مخصوص آن سرویس را دانلود و نصب كرده و تك‌به‌تك وارد كاربری خود شده و به گفتگو با دوستانتان بپردازید اما به كمك نرم‌افزار ‌Trillian Astra‌ می‌توانید تنها با یك‌بار وارد كردن نام‌كاربری و رمز عبورتان به تمام سرویس‌هایی كه در آنها عضویت دارید وارد شده و به گفتگو با دوستانتان بپردازید. ‌

این صفحه را به اشتراک بگذارید

:: موضوعات مرتبط: معرفی نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: نرم ازارهای مهم , نرمافزارهای جالب , معرفی نرم افزار ,
:: بازدید از این مطلب : 454
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 

به‌دنبال نرم‌افزاری می‌گردید که به سادگی بتوانید صفحه گنولینوکس خود را فیلم‌برداری کنید و ذخیره کنید؟ «Record My Desktop» نرم‌افزاری است که تصاویر سریعی از محیط میزکار لینوکس‌تان می‌گیرد، ‌ضمن آن‌که با سیستم خط فرمان هم کار می‌کند و می‌توانید عملیات ساده ضبط ویدئو از محیط میز کار خود را به‌سادگی و با وارد کردن چند دستور، یا استفاده از محیط گرافیکی انجام دهید.

 

RecordMyDesktop رابط کاربری فوق‌العاده زیبایی دارد و می‌توانید صدا، تصویر و کیفیت تصویر خروجی و ناحیه ضبط ویدئو را مشخص کنید. و نیز می‌توانید صدا را از طریق دستگاه‌های خروجی به سیستم خود بفرستید.

 

همچنین می‌توانید تعداد زیادی تنظیم کوچک را، از جمله دایرکتوری ضبط، کار، تعداد فریم‌ها بر ثانیه، رمزبندی، فشرده‌سازی، تناوب، ناحیه برش و ... را هم تعیین کنید.

از طریق لینک زیر می‌توانید نرم‌افزار recordMyDesktop را دریافت و استفاده کنید. در این وب‌سایت راهنمای کامل و جزئی شیوه کار با آن را هم شرح داده است:

http://recordmydesktop.sourceforge.net/

 

 

 

این صفحه را به اشتراک بگذارید

:: موضوعات مرتبط: معرفی نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: نرم ازارهای مهم , نرمافزارهای جالب , معرفی نرم افزار ,
:: بازدید از این مطلب : 382
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جدیدترین های جهان و آدرس broz42.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com